środa, 13 lipca 2016

KSIĘŻYC W PEŁNI

Hejka. Nie wiedzieć czemu dużo osób uważa białą kredkę za zbędną. Dla mnie gra ona ważną rolę zarówno do mieszania wszystkich kolorów, rozjaśniania ich czy teraz rysowania nią całkowitego rysunku. Byłam ciekawa czy mi czarno białe połączenie wyjdzie tak ładnie jak innym artystkom.
Przedstawiam księżyc, który zawitał już w ramce w kąciku, w moim pokoju. Rysunek podpatrzony.

Format-A3 (blok techniczny z czarnymi kartkami)
Artykuły: kredka akwarelowa: biała, cielista, niebieska, biały żelopis, biała farba olejna w pisaku



W komentarzach możecie podrzucić pomysły, co chcecie zobaczyć ;) Papa.

18 komentarzy:

  1. Śliczny księżyc, bardzo mi się podoba.
    http://nicniejesttakiesame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny księżyc, bardzo mi się podoba.
    http://nicniejesttakiesame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow jestem naprawdę pod wrażeniem, to jest piękne ! :) A ja chciałabym zobaczyć następnym razem, może zorzę polarna ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Oryginalna propozycja, zobaczę czy umiejętności pozwolą mi na to. Jeśli tak to rysunek na pewno zostanie opublikowany :D

      Usuń
  4. Piękne ^^ mega :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. to jest genialne bardzo piękne
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny ksiezyc. Jestem pod wrazeniem

    Amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny księżyc <3 Zgadzam się, że biała kredka jest bardzo ważna. Życzę wytrwałości w challengu, fajnie, że się podjęłaś :) Pozdrawiam!
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne, naprawdę masz talent. Ja bym w życiu takiego czegoś nie zrobiła. Nasz blog

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem zachwycona!
    zapraszam do siebie! odwdzięczam się za komentarze i obserwacje:) --> kliknij a przeniesie cie na bloga!<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Rysunek robi wrażenie <3

    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*
    rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/nowosci-ze-sklepow-shein-romwe-i.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow *.* Jestem zachwycona Twoim rysunkiem. Bardzo mi się spodobał ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam Cię za talent <3 masz niesamowity blog <3 Trafiłam tu pierwszy raz ale przejrzałam kilka postów i jestem pod wrażeniem <3


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje!

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, świetnie to wygląda!♥

    [ Blog ]

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba gdzieś już coś takiego widziałam ;) http://samanta-lesiak.blogspot.com/2016/05/ksiezyc.html

    OdpowiedzUsuń