czwartek, 15 września 2016

AKWARELOWA ABSTRAKCJA

Witam wszystkich po wakacjach, z mojej strony były bardzo udane mimo ciągłej spontaniczności. Jak widać challenge mi się nie udał ale na pewno do niego wrócę gdy tylko będę miała czas. Ciągłe wyjazdy i spotkania dały się we znaki, no cóż i tak dzisiaj przychodzę do was z czymś nowym. Odkąd zaczęła się szkoła nie narysowałam nic nowego, swojego. Oto jest, zachorowałam dlatego korzystam i nie marnuję tego. Obrazek pełen abstrakcji i żywiołu (?), można tak nazwać haha.
Muszę przyznać, że jestem w wielkim szoku ponieważ zawsze inspirowałam się czyimiś dziełami a dzisiaj mój mózg sam zaczął pracować.

Rysunek wykonany został farbami akwarelowymi (winsor & newton) , tuszem złotym i srebrnym (kooh-i-noor), cienkopisami (micron), białym żelopisem

Format- A4, blok do akwareli canson 240 mg/m2






23 komentarze:

  1. Bardzo oryginalny pomysł, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! nie mogę się na niego napatrzeć, przepiękny rysunek! musiałaś włożyć
    w niego mnóstwo pracy, opłacało się bo efekt powala na kolana :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wena nadejdzie to godziny się nie liczą:)
      Dziękuję!

      Usuń
  3. Jeju, jaki piękny! Podoba mi się bardzo :3

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite i bardzo oryginalne! Pierwszy raz widzę taki rysunek, który w prosty sposób przekazuje energię, żywioł do działania :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego kocham farby, można się pobawić.
      Dziękuję! :)

      Usuń
  5. Mix akwarel z markerami to jednak to coś!
    Odpowiedziałam na Twoje pytanie dotyczace ustawienia aparatu :3

    Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, niesamowity! Przyciąga wzrok i nie można się na niego napatrzyć :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Talent to tu jest, prześlicznie...
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji, którą ja jiż u ciebie zostawiłam:)

    www.born-with-good-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny rysunek ,wow .

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zapraszam na mojego bloga :D dopiero zaczynam :D http://blog-my-lifee.blogspot.com/ ps. fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń