wtorek, 23 lutego 2016

SŁOIKI #WARSAW

Hejka! Przychodzę tutaj dzisiaj by dodać trochę zdjęć z wyjazdu do Warszawy. Odwiedzenie stolicy to już długo moje marzenie jednak nie wierzyłam, że kiedyś je zrealizuję, teraz, tak nagle, spontanicznie. Bardzo interesują mnie duże miasta z ogromnym ulicznym ruchem i wysokimi wieżowcami. Przez to chyba tak pragnę kiedyś wyjechać do stanów na dłużej. Każdy ma jakieś wybrane miejsce. Niektórzy lubią miasteczka, inni kochają wsie a jeszcze inni uwielbiają metropolia. Zaliczam się do ostatniej grupy. Myślę, że tam mogę odnaleźć siebie. I chyba odnalazłam przez ten jeden dzień w stolicy. To głupie ale ogrom ludzi nie lubi hałasów aut, rozmów ludzi, tłoku a ja wyciszam się i relaksuję przy tych odgłosach jak niektórzy podczas słuchania natury. Chciałabym kiedyś studiować w Warszawie, będę do tego dążyła bo marzenia warto spełniać. Ja myślałam, że moja okazja na zobaczenie tego miasta odjechała ponieważ miałam wycieczkę klasową na wystawę Van Gogha ale niestety zachorowałam i z tego powodu nie mogłam jechać. Całe szczęście mama wzięła pod uwagę moje wieczne błaganie i proszenie o to bym mogła jechać. Cieszę się, że wyszło jak wyszło. Byłam kierownikiem własnej wycieczki, sama ustaliłam sobie plan dnia. Co i kiedy robię. Nikt nie mówił co mam robić. Zwiedziłam złote tarasy i pałac kultury myślę że na pierwszy raz wystarczy. Następnym razem planuję zwiedzić stadion narodowy, lotnisko Chopina (kocham samoloty), galerię Mokotów i może jeszcze inne zakątki.

20.02.2016r. ♥



































Zdjęcia są mojego autorstwa. Zakazane jest rozprzestrzenianie i udostępnianie treści bez mojej zgody. Zrobione zostały aparatem telefonicznym ip6s. 

1 komentarz:

  1. Fajne zdjęcia ;)
    Lubię Warszawę mimo to , że byłam w niej tylko raz ;)
    http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń