poniedziałek, 11 lipca 2016

MÓJ PIERWSZY RAZ

Dzisiaj o moim pierwszym razie z... plynem maskującym. Co to płyn maskujący? Jest to zabawka dla plastyków, która działa w sposób idealny kiedy wkurzacie się, że farba akwarelowa spływa wam w miejsce gdzie ma być czysta kartka. Płyn nakładamy na kartkę, po kilku minutach robi się z niego "galaretka", nie zważając na niego maujemy obraz, na samym końcu ściągamy i możemy zachwycać się efektem. UWAGA! DUŻA ILOŚĆ PŁYNU PODCZAS ŚCIĄGANIA, ROLOWANIA GO MOŻE SPOWODOWAĆ ROZWARSTWIENIE KARTKI

Dzisiaj mam wam do pokazania rysunek wykonany akwarelami, tuszem, cienkopisem oraz płynem maskującym.
Format- A4 (szkicownik cansonA3, 160g/m2)



Posty będą pojawiać się z dziennym opóźnieniem :)

18 komentarzy:

  1. Świetna praca. Oby ta wena Cię nie opuszczała;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wercia mam nadzieję że nie opuści bo w roku szkolnym raczej swoich rysunków nie narysuję :D

      Usuń
  2. Piekna praca ;d tez czasami rysuje ale olowkami badz pastelami suchymi ;)
    Zapraszam do siebie ;*
    grlfashion.blogspot.com
    Obserwujemy?;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio zakupiłam suche pastele, uczę się jeszcze nimi operować :D

      Usuń
  3. Wow! Twoja praca jednym słowem mnie zachwyciła *.* Masz talent ^^
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna praca, naprawdę widać ogromny talent ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, bardzo, bardzo ładna praca! :) Idealnie trafiła w mój gust, i po prostu nie mogę się na nią napatrzeć, tak bardzoooo mi się podoba :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny rysunek! Sama lubię szkicować, ale ostatnio brak mi weny.. Obyś miała coraz więcej pomysłów na równie świetne rysunki jak ten!

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    http://xcysiaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny rysunek- bardzo mi się podoba. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny rysunek .
    Niezły pomysł na challengle.
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń